maandag 23 juni 2008

mix & match...







ben gek op het verzamelen van servies, heb een servies van wedgewood, edme plain daar ben ik al mee begonnen toen ik 18 jaar was, m`n moeder had dit servies ook altijd al in huis en ik vond het toen al prachtig maar spaarde toch liever voor wat anders, anders heb je maar weer hetzelfde, tot dat zij een keer een compleet theeservies van wedgewood kreeg, ook edme plain maar zij zelf al redelijk wedgewood had en mij vroeg of ik het wou hebben, tja.. vanaf die tijd ben ik toch maar gaan sparen en heb nu een redelijk compleet servies, vind het ook nog steeds prachtig, het is niet het servies wat ik dagelijks gebruik maar met visites komen de kop en schotels wel uit de kast








in dit kleine kastje heb ik een mix van serviezen, het komt van rommelmarkten web- en kringloopwinkels, het is een verzameling die ontstaat zo door de jaren heen, servies hoeft van mij niet van een merk te zijn maar het moet wel qua kleuren matchen, heb bijvoorbeeld van een landschapservies verschillende stijlen, het een is van petrus ragout het ander weer van wedgewood en cambridge, de verschillende landschappen in dezelfde kleuren maken het wel weer een leuk geheel










LinkWithin

Related Posts with Thumbnails