woensdag 9 december 2009

Dank-jullie-wel-lieve-allemaal!

 

Daar ben ik weer, een paar dagen even niet in blogland geweest en wat mis je dan veel. Ik ben al bij een paar blogdames op visite geweest  maar ik haal het niet om iedereen te bezoeken. Ik heb inmiddels weer een laptop dus kan ik vanaf nu weer op visite wanneer ik dat wil. 8 december heb ik mijn 37 ste verjaardag mogen vieren en wil iedereen bedanken die daar bij stil heeft gestaan. Heel lief om reacties,  mailtjes ,kaartjes en zelfs kadootjes te mogen ontvangen uit blogland.

blog 2

Er wordt wel eens gezegd wie jarig is trakteert. Nou zien jullie hier bestek liggen en denken jullie misschien dat jullie een stuk taart krijgen maar helaas ik trakteer niet op taart maar op een paar sfeerfoto`s in subtiele kerstversiering .

blog 1

blog 3

Op een oud naaitafeltje een sfeertje gemaakt met verschillende karaffen, dit tasje met subtiele kerstversiering en een glazen stolp met mijn favoriete kop & schotel gevuld met mat en glans balletjes, veertjes een parel en wat poedersneeuw. De foto`s zijn door het glas gemaakt.

blog 7 blog 8blog 6blog 9

Ons hele huis is inmiddels prachtig versierd. buiten en binnen is alles in kerstsfeer. Ik laat jullie de komende dagen/weken graag meegenieten van een sfeer waar ik zo van van hou….

Tot gauw!…..Liefs, Jeanette

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails