zondag 12 september 2010

Gaura & Anemoon...

 

blog 1

Het is niet veel meer in m`n pluktuintje, het meeste is al uitgebloeid maar wat nog volop in bloei staat zijn Gaura Lindheimeri en Anemoon.

 blog 5

blog 8

blog 4

Om de leegte in de tuin -alle papavers zijn verwijderd- wat op te vullen heb ik er maar een bankje in gezet. Ik kreeg dit bankje van m`n oom een tante, die het naar de kringloop wilden doen. Ik wil het nog een ander kleurtje geven, denkend aan blauw/grijs...

blog 2

Ik had het bankje al eens in een andere post omschreven maar voor degene die het niet meer weten of niet gelezen hebben het bankje is van de moeder van m`n oom geweest. Het is al vrij oud en nog in perfecte staat. M`n oom en tante hadden het winters ook altijd binnen staan, werd dus goed op gepast.

blog 3

blog 9

 

Speelse post zo aan het begin van weer een nieuwe week dacht ik zo...Ik wens iedereen een hele fijne week en voor degene die een reactie achterlaten wil hopelijk meer succes dan afgelopen week, want het was overal een drama om een berichtje achter te laten...

-Jeanette-

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails