zaterdag 27 november 2010

Droomvlucht...

 

blog 1

Afgelopen week ben ik begonnen aan mijn kerstsprookje Droomvlucht. Ons huis wordt omgetoverd in een waar sprookje...zweven jullie mee met de sterren en engelen?

blog 2

Op het dressoir voor het paneel met rozenstof heb ik een Franse spiegel gezet,oude luiken leunen er schuin tegen aan. Op de luiken heb ik een paar takken gelegd met blad en besjes, deze heb ik vooraf gespoten met silent violet (spuitbus Trend) Over en tussen de takken door wat nonchalant de kerstlampjes gedecoreerd.

blog 7

blog 8

Aan de takken hangen een paar prachtige engelen en sterren, ooit eens gekocht op de Magriet-fair. De engelen....precies in mijn kleuren vliegen in de lucht en schitteren tegen het rozenbehang.

blog 4blog 5blog 6blog 3 

Voor de spiegel heb ik twee engelen staan omringd  met kaarsjes. Straks leg ik er nog wat verse takjes eucalyptus tussen.

blog 0

blog 01

 

blog 02

Naast de luiken heb ik lampen staan, alleen heb ik de lampen eraf gehaald en op de lampenvoeten oude hoedjes gelegd. Het is wat sfeervoller om alleen de lampjes in de tak en de kaarsjes te laten branden.

blog 19

Hier branden de lampjes en kaarsen nog niet daarom nog een paar sfeerfoto`s met licht...

blog 16

blog 11

blog 13

mooi lint daar ben ik gek op, als ik ergens kom en ik zie lint wat ik helemaal te gek vind dan kan ik zo alle rollen kopen die er nog zijn. Ik vond dit lint vorige week en heb gelijk alle rollen meegenomen, valt mee hoor er waren maar vier:-) Mooi oudroze-zilver met regenboogkleuren in de randen.

blog 03blog 18blog 04blog 02 

Voor zo ver dit verhaal uit het sprookje Droomvlucht. Volgende keer een verhaal over Sneeuw-wit(je) Voor nu oogjes dicht en snaveltjes toe...

Slaap lekker..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails