zondag 27 november 2011

Pink lelie...

 

blog 1

Jullie weten inmiddels wel dat ik een echte ''freubelkont'' ben en dat ik graag mag decoreren en het liefst met meer dan één accessoire. Maar om nou alles zo maar overal neer te zetten....nee, das ook niet mijn ding

blog24

Ook al staan hier veel dingen, een pop, een stolp met vulling en een paar glaasjes waarvan een paar met waxinelichtje en één met een lelie toch is het in mijn ogen een mooi rustig geheel..

blog 2

Zou ik dit nou verspreid over de tafel zetten dan werd het wel onrustig maar als je alles mooi bij elkaar zet en je let wat op lijnen, verschillende hoogtes en oneven aantallen dan gaat het vaak goed.

blog 7

blog 6

blog 8

Met lijnen bedoel ik, als ik iets ophang of neerzet, zorg
ik altijd dat ik diagonaal, verticaal of horizontaal
een lijn kan trekken naar een ander
object. Ook al heb je veel spullen, als de
lijnen kloppen, blijft het een rustig geheel.

blog 9

blog 12

blog 11

Probeer het maar eens, als je dit één keer ''onder de knie'' hebt ...dan is stylen echt een makkie!  

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails