donderdag 8 december 2011

Engel...

 

blog 8

Het versieren voor kerst is klaar. Dit jaar heb ik het voor mij doen vrij rustig gehouden. De tijd maar ook de zin was dit jaar minder. Wat wel een mooi en geslaagd project is zijn deze engelen waarvan hier één op de foto. Het idee om een kerst-rok te maken zat al een tijd in m`n hoofd. Eenmaal er mee bezig pakt het vaak toch iets anders uit.

blog 3

blog 5

Van kippengaas is een rok gemaakt en de bedoeling was om rondom de rok de lampjes te doen maar de streng was te kort dus ging dat niet lukken. Van de lampjes kon ik nog net een vorm maken wat lijkt op ''vleugels'' en zo ben ik verder gegaan.

blog 12blog 14blog 15blog 13

Om de lampjes en ''vleugels'' vorm te geven heb ik een boa gebruikt. Aan beide zijkanten heb ik een paar klem roosjes en vlinders vast gezet. Het kippengaas wat onder de boa vandaan kwam heb ik weggeknipt zodat er een paar mooi verlichte ''vleugels'' overblijven.

blog 4  blog 16

blog 9

Ze houdt in haar hand een kaartje vast, met op de afbeelding een engel.

blog 1

blog 11

Op de rug een paar vleugeltjes vastgezet en zo staan er twee prachtige engelen voor het raam. De andere engel is bijna hetzelfde alleen is de boa iets donkerder uitgevallen.

blog 18

Graag tot ziens bij m`n volgende kerst-post!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails