zondag 8 juli 2012

Marquerite with roses…

 

blog 1

Dit servies van Bunzlau Castle heb ik al vanaf mijn zeventiende en is meer dan twintig jaar oud. Nu heeft Bunzlau Castle heel veel delen servies en ook in heel veel motieven. Dit motief heet Marquerite. Nu heeft dit servies heel lang op zolder gestaan want alleen de mokken gebruik ik (hier niet afgebeeld) De mokken van dit servies drinken ontzettend lekker er zijn daarom ook onze dagelijkse mokken, heb er een stuk of acht van.

blog 3blog 5blog 4blog 6

Nu vond ik het op zolder ook zonde, want het is zo`n lief servies maar in huis past het niet of alleen achter de deuren. Nu heb ik veel blauwtinten in de tuin en zo is dit servies in de tuin op de tuintafel beland. De etagère is van gietijzer (dus loodzwaar) en valt niet om. Ook de kannetjes en kommetjes staan er stevig op en kan een redelijke storm aan. De kannetjes en kommetjes worden steeds gevuld met bloemen uit de tuin.

blog 2

blog 7

Op dit moment zijn de Margrieten gevuld met rozen die nu volop bloeien in de tuin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails