zondag 25 augustus 2013

Brocante…

 

13

Worden jullie daar ook wel eens moe van, de naam Brocante? Alles wat niet nieuw is maar ook geen antiek en geen naam heeft krijgt de naam brocante. Een oude leren versleten bank is in mijn ogen geen brocante.Voor mij moet brocante wel een doorleefd karakter hebben maar ook landelijk charmant oud ogen. Deze top van kant vind ik echt brocante. Geen antiek want zo oud is dit nog niet maar wel gedragen met slijt sporen. Op slag verliefd was ik en heb deze via de webshop van Bonjade gekocht.

11

12

Prachtig kant met oud roze zijde. Er zit een rits op de rug maar deze kon niet helemaal open. de zijde stof aan de onderkant is –geknipt- en zo lijkt het dat deze top vast gezeten heeft aan een rok. Zelf denk ik dat het van een trouwjurk afkomstig is geweest. De coupeuse van mijn werk heeft er voor mij een nieuwe rits ingezet. Het mooie van deze top is namelijk dat ik deze perfect pas. Het is net of is dit voor mij gemaakt. Ik draag deze top op een nieuwe boyfriend jeans van G-star. Romantisch op stoer en brocante op nieuw……ik hou ervan!

10

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails