donderdag 17 oktober 2013

Vintage aubergine…

 

1

Toch het leukst….een kacheltje onder een schouw. Op MP vonden wij dit leuke elektrische kacheltje. Precies het juiste maatje, niet te klein maar ook zeker niet te groot.

3

Mooi van eenvoud en deze werkt nog prima. Gezellig vuurtje en ook als kachel heerlijk voor koude voeten. Her en der wel wat beschadigingen maar ach…als ik iets –nieuw- koop maak ik het oud, zou ik dit als –oud- dan weer nieuw willen gaan maken??

2

De kussens op de erkerbank hebben ook een ander kleurtje gekregen. Ik heb ze geverfd met textielverf, vond ik een iets goedkopere oplossing als nieuwe stof kopen en er vervolgens weer kussens van te maken. De kleur van de stof was bordeaux rood en de wens was aubergine. de kleur die ik gebruikt heb is antiek grijs van Daylon. Voor de hoeveelheid stof heb ik iets minder verf gebruikt zodat de kleur zou gaan afzwakken. Ook krijgt de stof meer een vintage uitstraling omdat de stof niet helemaal egaal in kleur is geverfd. Dus bordeaux met antiek-grijs is vintage-aubergine.

4

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails