zondag 21 september 2014

Stoer & lief…

 

8

De boel in huis een beetje omgegooid en mijn laatste aanwinsten een leuke plek gegeven. De stoffen lampenkap vond ik voor de vakantie bij de kringloop. Leuk met takken, bloemen en vogels. Deze kap heb ik op een kandelaar gezet en in de kandelaar een kaars gestoken. Als de kaars brandt lijkt het net een brandende lamp.

9

2

7

Wisten jullie dat Didi ook al een tijdje leuke woonspullen verkoopt? Deze kandelaar komt er ook vandaan en was al zo van kleur, lekker fluor roze…De tak met besjes heb ik een tijd terug al eens gespoten met fluor roze en de kleur is perfect bij de kandelaar.

13121110

Ik hou ervan om te combineren met verschillende materialen en stijlen. Stoer met lief. In de stoere tak hangt een romantische broche. Een aardewerken vaas met een houten kandelaar en een glazen vaasje. De stoffen kap bij een pop van klei. De boekjes van papier bij het schilderij van canvas……het komt in deze setting allemaal bij elkaar!

1

6

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails