maandag 15 december 2014

De schouw…

 

2

Dit is een ruimte midden in de woonkamer. Achter het rozenscherm (een houten paneel bespannen met stof) staat de eettafel die weer aansluit op de keuken. Nog even genieten van dit uitzicht want hier gaat binnenkort een grote verandering plaats vinden. Als ik maar geen spijt krijg want ik vind dit paneel nog steeds heel mooi. Maar nu na 10 jaar willen we toch graag wat anders. Ik kom er binnenkort wel op terug wat we hier van plan zijn.

1

De schouw is vrij traditioneel aangekleed. Deze tijd vind ik dennenappels, kerstgroen wat lichtjes en her en der wat kerstversiering altijd mooi. Boven de schouw een zelfgemaakt rendierhoofd van hout met takjes die vervolgens versierd zijn met Engelen en sterren die ik al 10 jaar heb.

3

4

Op de schouw ligt ook kerstgroen wat ik nog nooit eerder had gezien. Een soort coniferen tak met hardroze droogbloemen. De droogbloemetjes ken ik wel, ze zitten ook op een paar cactussen die ik heb maar als tak had ik ze nog niet gespot.

6

7

13

14

Aan de schouw geen kerst-sok maar een bijzondere antieke kerkzak gevuld met wat kerstgroen een kerstbal. Onder de schouw een dienblad met een oudroze bontje (H&M). Daarop een oude kan gevuld met kerstgroen en een glittermasker (H&M)

16

19

15

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails