donderdag 19 november 2015

Herfst aanschouw…

 

1

Nog even en dan mogen we het huis weer omturnen in kerst. Heb nog geen idee hoe en wat allemaal maar dat zal ter zijne tijd wel komen. De schouw is op dit moment aangekleed met planten en accessoires in herfsttinten. Oudroze zal bij mij altijd zijn, nu heb ik daar wat bordeaux aan toegevoegd voor dat ultieme herfstgevoel…

10

11

12

De lila stoel hebben wij al een aantal jaren en is favoriet bij onze poes Molly. Ook de lamp erachter staat er al sinds wij hier wonen (februari 2016 11 jaar). Heb de kap mij destijds eigen gemaakt door onder roze satijn lint en boven een dun rozenbandje te doen.

9

14

Het krukje komt bij mijn schoonfamilie vandaan. Is Lucas –zijn oude kruk geweest- fijn dat deze nog in zijn bezit is. Het kleedje erop heeft mijn schoonmoeder gehaakt.

8

2

6

5

19

Het lampje lijkt een lampje maar is eigenlijk gewoon een opaline vaasje met een klemmenkapje erop. Voordat er vragen komen over het behang met bloemen en vogels…het is van Laura Ashley en online nog steeds verkrijgbaar. Ook verkrijgbaar in andere kleuren. De oudroze print is mat op een glanzend parelmoer achtergrond.

7

21

20

Aan de spiegel….. heel simpel een paar herfstbladeren aan een touwtje geregen. De kleuren van de herfstbladeren komen terug in de vleesetende plant van de Ikea (mooi verpakt in een plastic stolp).

15

16

17

18

Ook dit blikje komt bij de schoonfamilie vandaan. Volgens mij was het van mijn schoonzus…terecht gekomen bij mijn schoonmoeder en daar kon ik het redden (was anders denk ik bij de kringloop terecht gekomen).

10

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails