zondag 18 december 2016

Gezelligheid op de tuintafel...


Rond kerst vind ik het leuk om ook buiten wat gezelligheid aan te brengen. Op de tuintafel heb ik een winters tafereeltje gemaakt. Een vogelschaal op voet op de tafel gezet met een lekkere taart voor de vogels. Al hoop ik dat de vogels de taart niet snel ontdekken want ik vind de taart TE leuk;-) 




Verder op de tafel een siergras plantje en twee kerstboompjes met her en der wat dennenappels en terra cotta potjes. Een windlichtje mag natuurlijk niet ontbreken..


Voor de overkapping heb ik gekozen voor een houten rendier van de Hema. Deze hebben we aan beide kanten van de overkapping onder het afdak. De neus van het rendier heb ik knal roze gespoten en een halsband gemaakt van een glitterroos met linten. 


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails