maandag 5 mei 2008

time out!

take a seat in my lovely garden...





hallo lieve mensen,
ik neem even een kleine time out! ga er een paar dagen tussenuit naar de camping waar m`n ouders een voorseizoenplaats hebben, het is en blijft prachtig weer, dat wordt volop genieten, zaterdag ga ik samen met m`n moeder naar de summerfair in ommen, een thuiswedstrijdje want de camping zit er pal tegenover, kunnen we een stempel vragen en zo de hele dag in en uit lopen, op zoek naar leuke spulletjes! kom na pinsteren weer terug en tot die tijd laat ik jullie zitten in mijn tuin...










zootje zink, zo noem ik altijd m`n verzamling zink, zo af en toe koop ik eens wat en na en paar jaar heb je een leuke verzamling, ik vind zink het leukst om bijelkaar te zetten, zo versterk je het nog meer, rond deze tijd pluk ik fluitkruid en vul m`n emmer ermee, blijft buiten heel lang goed!
















afgelopen week m`n terracotta potten geverfd met blauwe kalkverf kleur isola en de rand creme, new white van F&B, alle potten en emmers weer voorzien van zomerbloeiers, geranuims petunia`s en vleitige liesjes, af en toe de dode bloemetjes eruit en je hebt er de hele zomer plezier van, strooi wel mestkorreltjes voor mooie doorbloei!








speciaal voor jullie nog wat sfeerfoto`s gemaakt, hier zullen jullie het de komende week mee moeten doen, ik zie jullie graag weer terug naar pinksteren!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails