dinsdag 29 juli 2008

my holiday in france...

ik ben weer thuis van twee heerlijke weken bretagne. ik heb twee vakantie bestemmingen bezocht. een week Carantec en omgeving en een week Benodet en omgeving.. ik ga graag naar bretagne op vakantie vanwege het klimaat ( kan niet zo goed tegen warmte ) de natuur en leuke stadjes. kortom bretagne een streek met karakter!




de eerste camping die ik bezocht was les moulettes in Carantec, als je de camping op kwam rijden was dit het uitzicht...ik, samen met mijn man en mijn ouders hadden zo`n chalet met uitzicht op zee!

dagelijks pakten wij de auto om door het prachtige landschap te rijden. onderweg kom je mooie dingen tegen. m`n camera ging ook altijd mee op stap, gelukkig maar anders had ik deze foto`s niet kunnen nemen...










de tweede week van de vakantie bezochten we Benodet en omgeving. de volgende foto is Benodet, deze foto is vanaf een grote brug genomen.





de omgeving van Benodet vond ik persoolijk iets mooier als Carantec. de stranden waren schoner, de stadjes gaven meer vertier, sfeer en gezelligheid. volgdende foto`s zijn foto`s genomen onderweg in de omgeving van Benodet.

eerste foto links is de stad Quimper










helaas de vakantie zit er weer op! afscheid nemen doet altijd een beetje zeer,
dag zee!...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails