zondag 28 december 2008

my joseph in the french mirror....part one





eindelijk!....m`n prachtige franse spiegel heeft een plekje gekregen. ik heb deze spiegel begin november al bij desiree van deja-vu gekocht maar pas op haar winterbrocante gehaald. en tja toen had ik de kerstboom op deze plek staan, maar ik heb de boom gisteren weer opgeruimd en eindelijk een winters sfeertje -om mijn joseph in de spiegel - kunnen maken.







prachtig verweerd glas, ja...ik vind dat mooi maar er zullen genoeg mensen zijn die dit -oude meuk- vinden. hyacinten in glaasje gezet met wat takjes salim. op de takjes spuitlijm gespoten en er losse poedersneeuw over gestrooid voor een winters sfeertje. leuk detail.... een zijdenlintje om de hyacint.















finally i can enjoy my french mirror! i bought this mirror early in novembre by desiree off deja-vu. but early in december she gave a winterbrocante and so i could take the mirror with me. finally when i had the mirror at home? i didn`t have the right spot for it because our christmastree stood in place...Yesterday i removed the chrismastree and now i can enjoy my french mirror with my joseph in the mirror...



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails