zondag 5 juli 2009

scabiosa...





het is elke dag weer genieten in mijn pluktuin! elke dag gaan er weer knopjes open. deze keer sta ik versteld van de scabiosa, mooie tere bloemetjes met een prachtige donker rood hart met kleine roze bloemetjes....







als je zo naar deze foto`s kijkt dan lijkt het net of heb ik een veld vol met deze bloemen! toch is het is maar een plantje hoor...





het lijken net van mini chrysantjes, als alle bloemetjes uit zijn!

als je goed naar deze foto kijkt dan lijkt het net of zit er een haar op, maar dat is een spinnewebje. had ik bij het fotograferen niet gezien maar nu ik deze foto in mijn afbeeldingen heb gezien kon ik duidelijk een spinneweb zien zitten. dat bewijst maar weer dat ik mij geluk mag prijzen met mijn spiegelrefelx sony camera, A300 antwoord op vele vragen van jullie, waarmee ik fotografeer...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails