vrijdag 11 september 2009

de boom in…

 

blog 1

ik heb van de week mijn olijfboom versierd. een olijf is van zich zelf al erg mooi en heeft eigenlijk helemaal geen decoratie nodig maar ja…..ik ben een half jaar kijkend naar een kale olijf wel toe aan iets anders.

blog 14

blog 10

maar….het hoeft dit keer om mij geen geld te kosten want de olijf als basis vind ik prima. ik ben eens in m`n doos met linten gedoken en er kwamen allerlei kleuren tevoorschijn. ik heb kleuren opgezocht die ik mooi bij de emaille emmer vindt staan en bij de oudroze rozen die nog van een ander bloemenkunstwerk over had.

blog 6

de linten aan verschillende takjes van de olijf geknoopt en de rozen met een stukje binddraad vast  aan een takje gezet, hoe simpel kan het zijn…

blog 7blog 10blog 9blog 13  

  de linten wapperen door de wind, het geeft een heel leuk effect. we moeten toch ook een beetje aan –onze- postbodes denken die altijd door weer en wind de post bezorgen?

blog 16

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails