zondag 11 april 2010

Field of flowers...

 

blog 1 

blog 2blog 4

Van de week heb ik het prachtig quilt ontvangen van Ariadne at home die samen met Beddinghouse een fantastische serie dekbedovertrekken en quilts hebben gemaakt. De quilt werd geleverd in een prachtige bijpassende tas van katoen met een prachtig borduursel.

blog 5

De quilt Field of flowers past natuurlijk geweldig in onze landelijke romantische slaapkamer. De quilt is reversible, aan de ene kant witte bloemen met een taupekleurig stiksel, aan de andere kant taupekleurige bloemen met taupekleurig stiksel.

blog 9 blog 8 blog 16 blog 6

Mooi al deze ton-sur-ton tinten bij elkaar. De quilt echt wit, het ledikant net het witte eraf, het zandbeige van de kussensloop en de quilt die er onder ligt, de wittinten van de gehaakte kussens en de alvine spets gordijnen zijn ook net anders wit. Toch is het een mooi rustig geheel al deze wit-tinten bij elkaar.

blog 7  

Ik krijg regelmatig nog wel eens vragen of ik wat vaker foto`s van de slaapkamer kan laten zien. Ik denk vaak als ik iets gepost heb dan hoeft dat niet weer, maar men blijkt toch vaak alleen je nieuwe posten te lezen en spitten vaak je blog niet door naar oudere berichten en foto`s. Nu heb ik niet van de hele slaapkamer foto`s gemaakt maar wel wat sfeerfoto`s van het bedlinnen en het kloosterbankje wat achter het ledikant staat.

blog 12blog 15 blog 9blog 13  

Wat dat betreft ben ik niet zo veranderlijk als het gaat om de slaapkamer. Deze kamer is mij helemaal naar het zin en verveelt me nog geen seconde. Elke nacht weer is het heerlijk slapen en sta s`morgens heerlijk uitgerust op. Nu met dit prachtige quilt Field of flowers kan het wel eens zijn dat ik mijn bed niet meer uit kom:-)

blog 18

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails