vrijdag 18 juni 2010

Zomer-pastels...

 

blog 1

Zomaar.....een fotoserie gemaakt van spitzen in de zon.  Stillevens gemaakt van spitzen, oude boeken, houten trap en wat enkele rozenblaadjes...

blog 6blog 18blog 15blog 16  

Het weer was heerlijk vandaag -donderdag 17 juni- en wat is het dan fijn om buiten foto`s te maken. het leek me dus leuk om wat oude boeken bij elkaar te scharrelen en foto`s te maken op de houten trap in de tuin...... samen met de spitzen zijn het echt zomer-pastels geworden.

blog 7

blog 11

blog 8

 blog 12

blog 13

Er stond vandaag -donderdag 17 juni- aardig wat wind en dat is aan het boek goed te zien. Ik kon de bladzijden telkens naar beneden doen maar ze waaiden net zo hard weer omhoog, zo heb ik het boek dan ook maar gefotografeerd. Als je de foto`s achter elkaar plakt en je gaat ze snel bekijken -zoals in mijn fotogalerij- dan is het net een filmpje van een opgeslagen boek.

blog 20blog 19blog 21blog 32

Ik kan altijd zo van deze kleuren genieten, dat zachte blauw, zachtgroen -wat je op de onderste foto`s gaat zien-, bleekroze een vleugje oud-groen en radijs-roos.....ik noem ze zomer-pastels....

blog 23

blog 24

blog 26

blog 29

Vandaag -donderdag 17 juni-  ook nog tijd gehad om het hoekje met de luikjes en de roos Zepherine drouhin  op de foto te zetten. Deze roos staat op moment helemaal in bloei en het is een genot om naar te kijken. Ik laat ze graag zien in m`n volgende post....

Bedankt voor je bezoek en tot gauw!

Jeanette

-xxx-

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails