zondag 13 november 2011

Warm jasje...

 

blog 7

Helemaal hot is op moment het straat-breien ook wel genoemd urban knitting, wildbreien of yarn bombing. Dit virus heeft ook Elinga woman jeans besmet. Voor de winkel hebben wij twee bomen staan destijds gemaakt van takken uit het bos. We versieren de bomen vaak en hebben er ook al van alles in gehad.

blog 1 

Helaas is breien en haken niet aan mij besteed, ik heb er het geduld niet voor. Gelukkig hebben wij een collega met een hele creatieve moeder...en tante. Deze twee dames hebben voor ons een warm jasje gehaakt voor om de stammen van de bomen...

blog 13

blog 16

Een andere collega en ik hebben vervolgens elk takje ingewikkeld met garen, een tijdrovend klusje kan ik jullie wel vertellen maar door het doorzettingsvermogen en geduld van m`n collega zitten de bomen keurig in het garen:-)

blog 9blog 10 blog 8blog 11  

Met 5 december in zicht hebben we de bomen versierd in Sint & Piet-bomen. Er hangen voile zakjes met pepernoten in, sleutelhangers van klompjes en luxe zakjes waar cadeautjes in kunnen. Bovenop de boom natuurlijk een Pietenmuts.

blog 5

Zelf had ik in mijn hoofd wat stroken in verschillende kleuren maar ze hebben er zelfs bomen en blaadjes op gehaakt, echt zo mooi gedaan....

blog 26

blog 6

Super blij zijn wij met het resultaat, het zijn echt ware kunstwerkjes geworden....

blog 2 

Elinga woman jeans, Drachten....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails