donderdag 2 mei 2013

Zet ze bij….

 

…ronde bijzettafels.

1

Valt mij op -als ik mijn laatste posten zo doorkijk- dat het steeds deze ruimte is die op de foto komt. Maar toch is er telkens wat anders te zien. Nu gaat het om deze twee tafels. Een komt van MP en één van een vrijmarkt. De sierlijke was wit en de robuuste was grenen hout, zoals het onderste stuk van de poten.

12

13

2

De tafels zijn voorzien van een ander kleurtje. Het sierlijke tafeltje is oudroze (207 reverie F&B) met aubergine (204 pelt F&B) en de robuuste tafel is in oud groen (11 stonewhite F&B) Heel trouw hou ik mij altijd aan kleuren. Ik heb veel kleur in huis maar doordat ik trouw altijd deze kleuren doorvoer blijft het rustig maar ook verassend.

9

De tafels passen mooi naast elkaar doordat de een net onder de ander past nemen ze ook weinig ruimte in beslag. Ook kan ik ze los van elkaar naast de bank of stoel zetten. Deze tafels zijn net wat groter als die kleine krukjes waar net een glas op past en net wat subtieler en minder massaal als een salontafel. Wij zijn hier zeer tevreden mee…

14

3

4

Wel moet ik oppassen met vlekken. Ik heb muurverf gebruikt voor de tafels, dit omdat ik dat mooi mat vindt maar het nadeel is dat het vlekgevoelig is. Nu kan er wel een vernis o.i.d over maar je ziet altijd een glans. Ach…ziet het er na een tijdje niet uit dan kan er ook zo weer een nieuw laagje verf over. Op het tafeltje staat een gezellig theepotje met verse bloemen.

7658

Ook Molly geniet…..het plaid op de hocker is zo lekker zacht, ze is er niet weg te krijgen.

30

29

27

Schatje he?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails