woensdag 21 mei 2014

Mijn ventje…

 

 

1

Nog steeds ben ik niet uitgekeken op dit leuke vakken kastje en ook nog steeds met de inhoud ben ik blij. Tot mijn verbazing zag ik dat dit kastje al een jaar in de kamer staat en ook deels met dezelfde vetplanten. Goh….al een jaar met dezelfde planten, dat is mij nog nooit overkomen.

2

5

Wat dan nog wel eens veranderd zijn de spullen op tafel. Op een oud dienblad wat glaswerk, poselijnen kop en schotel gevuld met een mini vetplantje. En waar ik trots op ben….mijn ventje! …. wat ooit een lelijk koperen ding was.

3

4

Mijn ventje heb ik geverfd en heb zelf de oogjes en mond ingetekend. Heel ander beeldje zo. Op een rommelmarkt loop je deze koperen dingen vaak voorbij maar pimp je zo`n beeldje dan zijn ze toch best leuk!. Tja….misschien blijf je nu een keer staan bij zo`n lelijk koperen ding.

8

6

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails