woensdag 11 maart 2015

Retro met zeil…

 

30

Al in een eerdere post had ik het over twee leuke retro lampjes met kapjes van zeil. Zag jullie denken…..hmm, is Jeanette van haar padje? retro en zeil zal ze niet bedoelen brocant en stof?

28

29

Dit is één van de twee. Een zwart marmeren voet met een groen kapje van zeil. Volgens mij een staand lampje maar volgens Lucas een wandlampje. De keus gemaakt om één te staan en één te hangen. Dit groene lampje staat in de klepkast, heb ik goed licht als ik hier wat wil schrijven of knutselen.

31

Dit is het andere lampje. Kom er nu achter dat ik het mooiste van dit lampje niet eens op de foto heb. De bovenkant, waar het zeilen kapje aan vast zit, heeft een hele mooi bloemvorm. Houden jullie dat nog van mij te goed. Dit lampje heeft een kapje met lieve bloemetjes en is dus ook van zeil.

32

34

Staat Willem ook niet zo in het donker voor de deur….

35

Op deze foto kan je het patroon van de bloem bovenop toch wel een beetje zien. Dit lampje zit aan de wand waar al mijn lijstje hangen. Dit lampje hebben wij op dimmer en brandt dus standaard als wij de lampen aan doen (dan gaan al onze lampen in 1x aan) De lampen boven de eettafel gaan met een andere schakelaar aan en die doen we alleen aan als we aan tafel zitten. Ik vind het nooit zo gezellig om lampen boven de eettafel voor sfeer aan te doen. Iets aan de wand wat standaard brandt vind ik persoonlijk sfeervoller.

36

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails