zondag 17 augustus 2008

mijn lieve plukbloemetjes...




mijn pluktuintje......gevuld met plukbloemen! ik hou van wilde nonchelante bloemen in kleuren roze, paars, wit en blauw. mijn kleine tuin is gevuld met rozen die ik combineer met de plukbloemen uit `mien tuuntje`. ik heb o.a vrouwenmantel,korenbloem, kattenkruid, malva, gaura, scabiosa, anemonen, oregano, zeeuwsknoopje en dalia`s maar ik zal er vast nog wat vergeten zijn..






van april tot en met oktober maak ik hiermee mijn eigen boeketjes, alleen bloemen bijna geen groen. ik hou namelijk niet van die standaard boeketten met groen, die je vaak zo bij de bloemist koopt. deze bloemen zo nonchelant geschikt ja....dat geeft me weer energie en inspiratie

het is gewoon puur genieten!.......











LinkWithin

Related Posts with Thumbnails