maandag 11 augustus 2008

second live...




soms zie je ergens zomaar mooie stof liggen. niet weten wat je er mee wil doen. maar om die mooie stof nou zomaar te laten liggen zonder maar een meter mee te nemen, nee dat kan ik niet. ik besluit daarom maar een meter mee te nemen al zal ik het maar gewoon ergens neer leggen is al leuk!


gepke, van your zoap, waar ik deze stof vandaan heb, zei dat een van deze stoffen zeer geschikt was om bijvoorbeeld een stoel mee te stofferen, en toen kwam ik op een idee...



deze stoelen hebben een tweede leven gekregen, deze mooie oude stoelen, komen nog van mijn ouders. ze staan op de overloop. ik ben van plan om ze te combineren met mijn eetkamer stoelen. dus deze twee gaan `aan tafel` en twee eetkamer stoelen gaan verplaatsen naar de overloop. dan is het wel een voordeel dat ik mijn kleuren overal in huis heb doorgevoerd zodat ik makelijk kan wisselen...








ik heb de stoelen geverfd in olive van F&B. de stof is met een tacker vastgezet. ik vond lint in dezelfde kleur als de stoel wat ik vervolgens met textiellijm heb vastgelijmd. stoelen zijn hier en daar wat doorgeschuurd en zijn nu klaar voor gebruik!








de overgebleven stof heb ik gestapeld met andere stoffen onder een oud tafeltje, het bovenste stofje heb ik als een kadootje ingepakt met kant en een bedeltje van jeane d`arc living.....


maar......met m`n oude schoentjes is het toch ook een plaatje!



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails