donderdag 29 januari 2009

my Joseph in the french mirror……..part two

 

b 1

mijn bloembollen zijn inmiddels  uitgebloeid, dus tijd voor een nieuw sfeertje.  de planten die op m`n vensterbank staan, onder de kroon ( zie post  sweet pillows) groeien als kool en smeekten me om geknipt te worden en wat doe je dan met de overgebleven plukken?

de basis van dit hart is van ijzerdraad. ik had het met kerst in een lege lijst hangen met ecalyptus, misschien weten sommige van jullie het nog. nu heb ik de overgebleven plukjes van de prikkeldraad plank ( zo heet die plant en dankjewel twa) losjes met dun ijzerdraad om het hart gewikkeld. ik liep vandaag tijdens het shoppen tegen een mooie oude pegel aan en die heb ik in het hart gehangen…

b 2

b 5

b 4 b 6

let niet op het blauwe vlekje op de foto links onder, tijdens het fotograferen had ik de tv aan en dat weerkaatst in de pegel, je moet ook aan alles denken hè, als je aan het fotograferen bent…

ik was net op het blog van yvonne –English Style- en zei had foto`s geplaatst van het jeanne d`arc tijdschrift. en tot mijn verbazing had zij een foto van een ronde krans met volgens mij hetzelfde plantje. ik heb zelf het tijdschrift niet en zie die kransen voor het eerst. ik heb het tijdschrift  dus niet nodig voor inspiratie…. het zal wel aan de naam Jeanne liggen, dat we op dezelfde ideeen kunnen komen….

b 3

today i had the same ideas as jeanne d`arc.  i have made a heart with pieces from the callocephalus. this plant needs to cut because it`s growing to hard. during my shopping today i found a old icicle from glass. so i decorate this into the heart.  to my surprise  i saw by yvonne –English Style- pictures from the magazine from Jeanne d`arc. there was also a coronet from this plant. i couldn`t know this because i don`t have this magazine, maybe it`s the name Jeanne?  that we have the same ideas?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails