zaterdag 18 april 2009

glas-in-glas-achter-glas…

 

a1 a5

deze windlichten heb ik al een aantal jaartjes en zo af en toe haal ik ze weer van zolder. het zijn van die leuke glazen kastjes waar je van alles mee kan doen. in het  begin deed ik er gewoon verschillende kaarsen in maar dat kan iedereen wel verzinnen ik vind het dan wel weer leuk om het weer net even anders te doen…

 

a4 a6

 

ik ben gek op groen glas. ik heb verschillende spuitflessen, wekflessen en hele speciale oude engels flesjes - ik zal daar ook eens een blog van maken- in elk windlicht heb ik een paar verschillende flessen gezet en een paar kunstmagnolia`s toegevoegd…

a7

a8 

ik wil jullie graag nog even laten weten dat ik altijd ontzettend geniet van jullie lieve reacties en mij dat ook weer veel energie geeft om te bloggen maar ik moet mijn baterijtjes even opladen. ik zal proberen om wel af en toe wat te posten maar ben even wat minder bij jullie aan het kijken. er is teveel wat op moment in en om huis moet gebeuren.

het gebeurt te vaak dat ik tijdens poetsen jullie nieuwe postberichten wil bekijken maar dan is een uur zomaar om en heb ik weeeeeeer niets gedaan, misschien is dit voor jullie ook heel herkenbaar en ik trek me er ook niet altijd wat van aan als iets niet af komt, maar het stapelt wel op en nu is het zover dat ik  niet meer geniet als ik aan het bloggen ben en dan weet ik dat ik  gas moet terug nemen.jullie komen  zoveel op mijn blog dan voelt  het  goed als ik ook bij jullie kom. normaal geniet ik daar ook  enorm van maar net wat ik al zei op moment voelt het als moeten en dat gevoel wil ik kwijt. en natuurlijk snap ik best dat jullie gaan zeggen, meid voel je niet zo verplicht bla..bla..bla..en dat vind ik ook heel lief maar zo ben ik nou eenmaal. het voelt wat egoistisch alleen maar plaatsen en niet reageren, maar ik ga me er wel even aan toe geven…

dus, lieve meiden ik kom snel weer bij jullie langs en zoals ik al zei ik post wel berichtjes zo af en toe, blijf het natuurlijk heel leuk vinden als jullie gewoon langs blijven komen…

a9

veel liefs…Jeanette

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails