donderdag 4 juni 2009

brocantje….

blog 1

vorige week liep ik tegen dit geweldige brocantje aan. in een winkel op een zolder helemaal verscholen aan een zijkant van de kast . m`n oog viel er gelijk op. voor de kast stonden zoveel spullen die eerst aan de kant moesten voordat ik er goed bij kon komen. toen ik dit eindelijk in m`n handen had wist ik het al, die hang ik niet meer terug…..

blog 2

en zo ziet de achterkant eruit. het is een soort tasje aan een hanger. ik weet niet goed waar ze dit vroeger voor gebruikten maar ik denk dat het iets van luxe pyjama, lingerie of kousen zal zijn geweest. dan ga je er echt over nadenken hè bij wie dit heeft gehangen. volgens mij was dit best een luxe als je dit vroeger in je kast had hangen…

blog 4

 

 

 

 

 

 

 

blog 3 blog 5

vorig rond kerst heb ik dit kanten lingerie jurkje gekocht met prachtig lint van satijn in goudkleur. past mooi in dit tasje en dit hangt te pronken aan de kapstok op de slaapkamer…

blog 6

blog 9

blog 10

de voering langs de rand heeft wat slijt sporen wat voor mij een teken is dat dit brocantje goed is gebruikt. ik denk dus dat dit voor lingerie of pyjama of kousen werd gebruikt maar als iemand zeker weet hoe ze dit vroeger gebruikten dan hoor ik het graag, want tot vorige week had ik dit nog nooit eerder gezien…

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails