donderdag 18 juni 2009

medaillonnetje…

vorige week liep ik tegen dit leuke medaillon aan. het was moeilijk kiezen want er waren meerdere soorten in verschillende vormen en kleuren. ik heb deze meegenomen maar toch spijt dat ik niet meer meegenomen heb want een prijs van 1,95 …tja…waar hebben we het dan over?

blog 6

blog 7

blog 5

het lint heb ik er zelf aangedaan. een mooi sieraad waar je prachtige stillevens mee kan decoreren…

blog 1blog 3blog 4

voor nu nog geen inspiratie waar ik dit laat maar je zal het ongetwijfeld weer eens op mijn blog terug zien

blog 2

op dit moment ligt het medaillon op een dienblad -wat onderop het oude verweerde krukje ligt-. de kleuren van de steen komen prachtig terug in de rand van het dienblad , hmm..toeval?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails