woensdag 14 oktober 2009

vrouwtje theelepel…

 

blog 16

nee,  m`n hoekje van m`n vorige post nog niet verandert hoor? alleen iets leuks toegevoegd, een minilepeltje. ik heb laatst een heel leuk houdertje van glas gekocht, echt een minihoudertje waar net een waxinelichtje in past, volgens mij van House doctor. in dit houdertje had ik dit lepeltje maar nu het s`avonds zo vroeg donker is heb ik er een waxinelichtje in en dit lepeltje had ik dus over…

blog 15

blog 17

blog 18

ja…jullie lezen het goed…HAD…want ik heb er inmiddels al een leuke bestemming voor. het lepeltje tussen de strik om de hals van de paspop gedaan.  maak kennis met….vrouwtje theelepel!

…weet iemand van jullie misschien hoe je dit snel in –oud zilver- look kan krijgen? alvast bedankt voor de tips!

lieve groet, Jeanette

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails