woensdag 28 oktober 2009

you & me together…

 

blog 1

ik ben verliefd en weet je waarop?…………..op dit prachtige kleurenpallet!  ik liep afgelopen vrijdag bij een bloemist tegen deze prachtige nieuwe soort hortensia aan, luisterend naar de naam you & me together.  prachtig van vorm en kleuren. doet mij heel erg denken aan kindje op moeders schoot.……ja m`n hart maakt even een sprongetje, zo blij werd ik hiervan.  hier zitten gewoon alle kleuren van mijn interieur in, het oud roze, het oud groen en soms een tikkeltje radijs….wat een fijn gevoel kunnen kleuren een mens toch geven hè?

blog 4

 

 

 

 

 

 

 

 

blog 6

 

 

 

 

 

 

 

 

ik hoop dat ik bij mijn volgende post iets kan laten zien van mijn buiten klussen. alles is bijna klaar, alleen nog een tuinhekje een tuinbank, een paar deuren en de boei langs het dak. morgen eerst maar eens ramen wassen, ik kreeg al  commentaar van mijn schoonzus dat mijn ramen er ontzettend vies uitzagen. zij loopt vaak langs mijn huis met de hond. maar het gaf haar ook wel een fijn gevoel dat ook ik wel eens  –lak- aan iets heb:-)

blog 2blog 5blog 7blog 3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails