donderdag 10 juni 2010

Stolpen, doosjes, lint & sfeer...

 

blog 1

 

 

 

 

 

 

 

blog 4

Van het één komt soms het ander......Een paar weken terug heb ik het kleine vitrine kastje verhuisd van het dressoir naar het kleine tafeltje in de achterkamer.

blog 3

In dat kastje had ik m`n verzameling doosjes, garen en lint, het kastje dient nu als servieskastje, er moest een plekje gezocht worden voor de spullen die er uit kwamen.

blog 5

blog 7

blog 10

blog 8

Een tijdje terug ben ik bij Moai Ald geweest, een hele leuke brocante schuur in Lemmer.  Ik was ook echt op zoek naar iets......een stolp en het liefst twee. Ik had een mooie stolp maar die is helaas gesneuveld door Molly. Ik vond bij Moai Ald twee prachtig stolpen met geslepen glas, ze zijn hetzelfde maar de een net wat groter als de ander. Ik vond niet alleen stolpen hoor, die schuur staat echt vol met prachtige Brocante spullen. Ik heb nog een retro-charm gekocht, heeft inmiddels ook een scheur in het glas omdat die gevallen is...wat kaarten, een rol met oud kant en een paar kleine kaarsjes.

blog 18blog 12blog 11blog 13

Van deze -voor mij- prachtige spulletjes, stillevens gemaakt en gedecoreerd op tafel. Stillevens onder de stolpen en op taartplateaus. Tussen de stillevens wat losse rozenblaadjes gedecoreerd.

blog 6

blog 9

De Franse spiegel stond ook altijd op deze tafel maar die is nu verhuis naar het dressoir. Ik vind het altijd wat plat als er alleen spullen op de tafel liggen voor mijn gevoel moet er ook altijd iets de hoogte in. Ik had nog een lege lijst die heb ik tegen het behang gezet met een- zelf geverfde- kandelaar ervoor.

blog 21blog 17blog 19blog 20 

Voor Gea, van Moai Ald die op moment en voor de komende tijd een hele moeilijke tijd tegemoet gaat, brand ik deze kaarsen....Veel positieve energie jouw`n kant op....sterkte!

blog 23

blog 24

Jeanette...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails