dinsdag 1 juni 2010

Voetbal-op-stok...

 

blog 1

Nog even en dan is het weer zover....VOETBAL. Alles kleurt zo langzamerhand naar rood-wit-blauw en oranje. Winkels, straten, verenigingen noem maar op alles in WK-sfeer. Nu ben ik zelf helemaal geen voetbalfan maar WK of EK dat vind ik toch wat anders. De gezelligheid en de saamhorigheid in ons land vind ik dan geweldig. Thuis doe ik er dit jaar niets aan, een tent in onze achtertuin waar wij met onze buurt gezamenlijk voetbal kijken vind ik wel voldoende;-)

blog 2blog 8blog 10blog 3 

Ik heb dit bloemstuk niet voor mijzelf gemaakt maar voor de winkel waar ik werk. De boompjes die we voor de winkel hebben staan hebben we ook versierd. Deze balletjes hebben we erin hangen en van die kleine kartonnen luchtverfrissers in t-shirtvorm van de Blokker. Rood-wit-blauw lint en oranje raffialinten.

blog 6 blog 5

Alleen versierde bomen vonden m`n collega en ik  niet voldoende, de etalage moet ook stylish verantwoord in WK-sfeer. we hebben gekozen voor voetbal-op-stok.

blog 7

Ik heb een terracotta pot met schotel geverfd in de kleuren van de vlag, rood-wit-blauw Ik heb acrylverf gebruikt die je bij hobbywinkels kopen kan. Bij een tuincentra vond ik deze grappige plantjes -zitten twee in deze pot-  Bamboe stokken in de plant gestoken en schuimvoetballen op een prikker gestoken en deze prikker in de bamboe gezet. Afgemaakt met een oranje raffia lint.

blog 11

Vandaag hele leuke items van G-star binnen gekregen in mooi zijde en in de kleur blauw. Mooi voor deze etalage....stijlvol en stylish verantwoord in WK-sfeer en helemaal voor......

-onze voetbalvrouw-

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails