zondag 24 oktober 2010

Autumn flowers ...

 

blog 10

Wat ik zo fijn vind aan ons landje zijn de seizoenen. Elk seizoen heeft weer iets bijzonders, het ene seizoen spreekt mij meer aan als het andere maar het blijft gewoon fijn dat ze zo verschillend zijn. De herfst heeft zijn intrede gedaan en dat is ook te zien aan de bloemen die ik heb gekozen.

blog 1

blog 3

Ik hou van bloemen het liefst wat nonchalant geschikt zonder al te veel groen. In een herfstboeket vind ik eikenblad wel heel erg passen en takken met oranje bessen mogen ook niet ontbreken.

blog 4blog 7blog 2blog 5   

Wijnrode chrysanten passen prachtig in dit boeket en staan mooi in m`n interieur.

blog 9

blog 6

blog 12

Op de foto`s hierboven en onder zie je de louvre luiken staan. Ik heb de paneelgordijnen voor de ramen weggehaald en de bank lekker vol gegooid met kussens. Het doet nu wat lijken op een bedstee...

blog 1 blog 3

 blog 2

blog 4

Aan één zijde van de luiken heb ik lijstjes met mode prenten opgehangen, leuk voor de voorbijgangers....

blog 11

fijne week allemaal en tot snel...

Jeanette

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails