zondag 10 oktober 2010

Dadelschaal...

 

blog 1

Ik ben nog steeds geen leuke lampenkappen tegen gekomen die deze lichte fuchsia kappen moeten gaan vervangen. De lampenvoeten daar ben ik nog steeds heel blij mee maar na 6 jaar ben ik wel wat op de kappen uitgekeken, ook al staan ze mooi bij de rozenstof.

blog 2 

Het sfeertje voor de spiegel verandert nog wel eens. Ik had nog dadeltakken liggen die ik in een mooie schaal heb gelegd, deksel erop wat lint eraan en vóila.....

 blog 6

blog 4

blog 7

De dadels zijn al twee jaar oud maar als dadels mooi ingedroogd zijn dan is het een blijvend pleziertje. Dadeltakken zijn ook heel mooi om op te hangen, bijvoorbeeld in een lege lijst.

blog 8

blog 11

blog 9

Het kleine groene opstapje past precies voor de spiegel. De hoogte van het opstapje is gelijk aan de brede rand van de spiegel, alles wat je dan op het krukje zet zie je weer in de spiegel...

blog 3

Fijne week allemaal!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails