maandag 30 mei 2011

Boomstam op wielen...

 

blog 1

Toch wel handig om een bijzet tafeltje te hebben op een plek waar ik wel eens zit en een kopje koffie nuttig. Van een klein boomstammetje hebben we een tafeltje gemaakt. Lucas had nog een paar wielen liggen en die heeft hij eronder gezet. Vervolgens heb ik de stam geverfd. Boven op antraciet en rondom de blauwe kalkverf.

blog 5

De kan -met bloemen uit de tuin- erop gezet, even voor de foto hoor want normaal heb ik deze kan op tafel in de voorkamer staan.

blog 6

blog 3

De maand juni vind ik de mooiste tijd wat tuin betreft. Alles begint nu volop te bloeien en alles is nog fris groen. Als we in juli en augustus zijn dan wordt het blad snel lelijk ook al bloeien de bloemen vaak wel door.

blog 7blog 8blog 9blog 4 

Zo`n prachtige dag als vandaag is het echt genieten van m`n tuintje. Wil ik hier toch nog even melden dat ik echt maar een klein tuintje heb hoor. We hebben op zich wel een groot oppervlakte maar het meeste is naast ons huis en tja...daar zitten we niet. Ons terras en m`n pluktuin is echt maar een postzegel hoor. Ik vind dat juist leuk om van iets kleins toch iets groots te maken. Het is klein maar ik geniet groot op het bankje met een kopje koffie uitzien over m`n pluktuin....ik geniet!

blog 2

Fijne zonnige week en een heel fijn hemelvaart weekend toegewenst!

Jeanette

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails