maandag 9 mei 2011

Weelderig bouquet...

 

a 1

Een beetje uit m`n tuin en een beetje van de bloemist, een weelderig bouquet, speciaal voor jullie...

a 3

a 4

a 5

a 6

De meeste moeders zullen gisteren verwent zijn met bloemen, geuren, zelf gemaakte cadeautjes en ontbijtjes. Moeder ben ik niet maar ben toch verwent door m`n mannetje. Toen ik zaterdag thuis kwam van werken stond er een prachtig bos bloemen op tafel met rozen en pioenrozen. Voor mij.....omdat ik het zonnetje in huis ben. Lief, leuk en zorgzaam maar ook wel eens de moppersmurf.We zijn maatjes en hebben altijd plezier en ik Lucas na 12 jaar nog steeds vlindertjes bezorg, is dat lief?

a 7

a 12

a 13

blof 14

Maar goed dat bouquet is speciaal voor mij en ga ik niet met jullie delen. Speciaal voor jullie heb ik dit weeldig bouquet gemaakt, als bedankje voor altijd jullie trouwe bezoekjes en lieve reacties die jullie altijd geven op mijn posten.

a 8

a 9

a 11

a 10

Jullie gaan het even een tijdje zonder mij doen. komende week ons 12 jarig huwelijk en ik ga er een paar dagen tussen uit. Er ligt een leuke opdracht te wachten waar ik mijn volledige energie en tijd in wil steken. Alleen als mijn roos Constance spry haar rozen opent laat ik dat jullie zien, want dat wil je echt niet missen zo mooi.....

Dáááááááág allemaal en tot gauw!!

Liefs van mij...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails