maandag 12 maart 2012

Kant, parel, strik, leer & munt...

 

blog 8-tile

We nemen een stukje kant, parel, leer, munt & lint en maken er vervolgens een armband van. Dit idee zag ik eens in een JDl staan en zo vorige week kwam ik op het idee om van mijn restjes een armband te maken.

blog 9-tile

blog 5-tile

blog 12-tile

Zelf heb ik weinig geduld en ben niet in het bezit van een naaimachine om dit soort dingen te maken, gelukkig is m`n moeder handiger en zo heb ik deze armband samen met haar gemaakt.

blog 7-tile

Eerst een lapje stof geknipt -een mooi jersey lapje- en daar heeft m`n moeder het kant met de machine op genaaid. Vervolgens heb ik met de hand een stukje parelketting en het leertje erop genaaid. Van een stukje satijnlint heb ik een strik gemaakt en dit samen met een leuk muntje op het kant genaaid. De uiteinden vast gezet met een stukje klittenband, zodat ik de armband makkelijk zelf vast kan maken.

blog 6-tile

blog 14-tile

blog 2-tile

blog 1-tile

Draag ik de armband niet dan is ie ook leuk om deze roze mini kalanchoë.

Fijne nieuwe week allemaal!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails