vrijdag 5 april 2013

Monsieur et Madame…

 

1

Graag stel ik jullie voor aan mijn nieuwe aanwinsten Monsieur et Madame…Prachtig sierden deze beelden in een vitrine kast in een bloemenzaak. Stond er met open mond naar te kijken, zo mooi vond ik ze….

3

5

2

Na wat spullen op MP te hebben verkocht, mocht ik van mijzelf dit wel kado doen. Een beeld was geen optie, deze twee horen gewoon bij elkaar. Er waren nog wel meer varianten maar deze pasten gewoon bij mij ook vanwege de mooie pastel kleuren.

610912

Er lag hier in huis nog een rol rozenbehang dat heb ik achter de lijst tegen het paneel met een speld vast gezet. Onderaan….achter de lijst ligt de hele rol. Door de rand zie je daar niks van en zo hoef ik niet in het behang te knippen, slim hè?

11

8

De kleuren van Madame komen zo mooi terug in de rozen en het zacht blauwe lint in het behang…..Ja, ik ben hier super blij mee…

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails