vrijdag 23 januari 2015

Rozen op stof…

 

8

Afstand doen van dit paneel bekleed met rozen stof kan ik niet. Deze heeft plaats moeten maken voor de wand kast waar we nog druk mee aan het klussen zijn (zit inmiddels al 1x in de verf, mooi hoor!) Ik heb een plek gevonden in de voor kamer. In de deze ruimte heb ik op een muur ook een groot paneel met bloemen, takken en vogels. Toch ik vind dat dit er best bij kan. Dat is het voordeel als je consequent kleuren door voert.

1

Ook hier staat de schouw met haard leuk en gezellig bij de bank die hier staat. De inhoud van de kachel hebben wij er destijds wel uitgehaald. De kachel is elektrisch maar brandde nooit omdat dit best lawaai maakt. Als zo`n kachel niet aan is, is het binnen een heel donker hol. Dus de inhoud eruit gesloopt en er een plankje in gelegd met daar wat haardblokken op met een lichtstrip van Ikea.

7

Naast het kacheltje een emaille emmertje met haardblokken en mijn wandelstok –kiekeboe- van de kringloop. Ook het emmertje vond ik bij dezelfde kringloop. Zo leuk dat deze twee dezelfde kleur hebben, hier heb ik niks aan gedaan en bij de kringloop snappen ze het stylen niet, zoiets unieks wat kleur betreft zou zo leuk zijn als je dat bij elkaar brengt.

6

5

2

4

Op en aan de schouw spullen die ik graag zie. Glas en hout vind ik altijd een mooie combinatie, dat tere glas met dat stoere hout….. mooi in evenwicht.

3

Ach….en een opgetut rendier boven de schouw blijft toch altijd leuk:- )

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails