donderdag 29 januari 2015

Voorproefje…

 

1

Graag had ik jullie de foto`s van deze wandkast willen laten zien maar er is wat mis gegaan. Er waren nog wat dingen die geverfd moesten worden, zoals de koof waar de deur in schuift en de plinten. Vanmiddag had ik daar lekker de tijd voor. Er was zelfs nog tijd over om foto`s te maken. Bij het uploaden van de foto`s van de camera naar de pc is iets mis gegaan. Er stonden nog foto`s op die ik op een andere dag had gemaakt en die heb ik er opgezet. Daarna heb ik handmatig mijn camera geleegd omdat er nog foto`s op stonden. Dat waren dus die foto`s die nog op de pc moesten. Helaas voor nu zijn dit de enige foto`s. Volgende week ga ik nieuwe foto`s maken en laat jullie dan graag meer van de wand zien.

3

4

In dit vak van de kast komt nog behang. Heb al leuke uitgezocht maar heeft een week levertijd, dus daar moet ik nog even op wachten. Waterige bloemen in pastel, lijkt op aquarel.

2

Dit rijdende salontafeltje was eerder een wat hogere tafel. Lucas heeft deze door midden gezaagd en van het bovenstuk deze salon tafel gemaakt. Van het onderstuk hebben we een stoel gemaakt. Wat voor stoel ??….dat hou ik nog even geheim want die foto`s zijn ook verdwenen. Volgende week een nieuwe poging, tot gauw!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails