vrijdag 26 september 2008

so many things to do...







hebben jullie dat ook wel eens? liever lui lekker op de bank met je laptop,blogs bekijken, reacties plaatsen, foto`s maken, berichten plaatsen dan dingen die op dat moment verplicht zijn om te doen?

dat is bij mij dus het geval. ik kom er op dit moment niet aan toe. meiden ik wil heel graag al jullie prachtige blogs bekijken en zelf ook regelmatig wat nieuws plaatsen maar het komt er op moment maar niet van. dit weekend helemaal vol geboekt met bruiloften en familiedagen. ik hoop volgende week weer tijd te krijgen om jullie op de hoogte te houden van dingen die mij bezig houden. ik zal nog even in mijn fotoalbum kijken of ik nog ergens een leuke foto weg kan toveren en daar moeten jullie het de komende dagen maar even mee doen.

ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en hopelijk tot gauw met foto`s van mijn reportage in de ariadne at home!







i`m to bussy for writing new messages. i have a lot to do this weekend!
this pictures are special for you, for the next week. soon you will see the pictures of my house in the magazine ariadne at home.
i wish you all a very happy weekend!


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails