zondag 9 november 2008

dienblad met lichtjes...


afgelopen week liep bij lifestyle tegen dit geweldige dienblad aan! helemaal leuk voor de komende tijd. ik heb er nu sfeerlichtjes op gecombineerd met miniroosjes, die ik van een rozenslinger heb geplukt...






wat je op moment heel veel ziet is armeluiszilver. ik vind dat prachtig en we zullen het in veel interieurs gaan tegen komen. alleen dat zilver staat niet mooi in mijn interieur, je zou zeggen zilver past overal bij nou nee..dat zilver bij mijn kleuren is heel onrustig. maar...laat mij nou een winkel gevonden hebben die armeluis verkoopt in mijn kleur. ik ben super blij met mijn mooie auberginekleurige lichtjeshouders...








last week i bought this tray by lifestyle, a shop in holland. it`s nice for the time being. for now i put lights in my colour on it, in combination with some little roses...for all of you, have a nice week!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails