zondag 30 november 2008

joseph with child...

my joseph with child in the candelight...


er moet nog wel het een en ander gebeuren in huize Westerhof voor het open huis a.s zondag maar ik ben al een heel eind. je wil natuurlijk elke jaar weer wat anders maar er zijn ook dingen die je gewoon mooi vindt op een bepaald plek en wat je wel eens anders probeert maar daar toch op een of andere manier onrustig van wordt. zo gaat dat ook met mijn joseph..

het mooiste plekje wat ik mijn joseph geven kan is bovenop een klein servieskastje, zo mooi tegen het rozenpaneel. met een paar kleine lichtjes, kerstballetjes en een paar takjes eculyptus is dit sfeertje kompleet!




vandaag brandt de eerste adventkaars. ik wens iedereen een mooie eerste advent toe...
today we may burn the first candle for advent. i wish you a very nice first advent...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails