woensdag 21 januari 2009

the bathroom…

 

bad 18 

de badkamers uit Engeland zijn  bij mij super favoriet. het mooie aan die badkamers vind ik  het gebruik van behang en een bad op pootjes. toen wij de sleutel van onze woning kregen twijfelde ik ook geen moment. ik wou hoe dan ook een badkamer in Engelse stijl!

bad 1

bad 4

bad 3bad 2 

het behang is van Arte. dit behang trok mijn aandacht door de  kleine bloemetjes op het behang. perfect qua kleur, een oudroze bloemetje met oud groene blaadjes, alsof het voor mij gemaakt is… het bad op pootjes heb ik gevonden op MP.

bad 11

 

 

 

 

 

 

 

bad 6

bad 14

bad 13 

mijn pot- goud- van Vivienne Westwood. heerlijke geurende bodypowder. als je goed kijkt zie je het goud glinsteren..

bad 15

bad 8

bad 17 bad 16

m`n nachtjaponnetje komt uit Brugge en hangt standaard in de badkamer aan een mooie haak. pink ribbon op het jurkje wat symbool staat voor borstkanker. in de maand oktober - in deze maand staan we stil bij borstkanker- draag ik dit lintje zichtbaar op m`n kleding maar na deze maand speld ik het op dit jurkje samen met en mooie haarspeld…

bad 7

bad 12

bad 10 bad 9

lekkere zepen mogen natuurlijk niet ontbreken in een badkamer. wij gebruiken veel zeep. als er een zeep van de etagiere wordt gehaald om te worden gebruikt dan wordt de etagiere weer gevuld met een nieuw stuk zeep, zodat deze dus altijd optimaal blijft.

bad 20 

i have chosen  for a english   bathroom.  a bathroom with beautiful wallpaper from Arte and a old bath from 1930. lovely soaps, perfume and bodypowder - Vivienne Westwood-, colored towels an other accessoiries decorate my bathroom…

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails