maandag 26 januari 2009

sweet pillows...



deze op maat gemaakte erkerbank is een van m`n favoriete plekjes in huis. met lekker veel kussens en ingebouwde verwarming is het een heerlijk wegkruipplek voor een mooi tijdschrift.







deze mooie kussens maken het lekker knus. de kussens zijn gemaakt van overgebleven stof wat in mijn huis gebruikt is voor gordijnen en dwarspanelen wat met stof bekleed is. jammer genoeg ben ik zelf geen naaiwonder en zijn de kussens gemaakt bij het bedrijf die ook verantwoordlijk is geweest voor de gordijnen, behang en verf. het kleine vierkante kussen is zo gekocht.







deze kussens zijn niet zelfgemaakt maar zo gekocht en passen qua kleur helemaal in mijn huis, mooi pastels in groen en roze tinten...








stoere potten op de vensterbank zijn -versierd- met een plant wat eigenlijk een buitenplant is. nou trek ik mij daar nooit zoveel van aan, wat buiten hoort doe ik binnen en wat binnen hoort doe ik buiten. dit is voor binnen een hele makkelijke plant en groeit als kool! ik heb deze plant gekozen om zijn mooie zivergroene kleur en het staat zo speels onder de kroon...






is er iemand die misschien weet hoe deze plant heet? want ik wil deze wel onthouden om -waar die hoort- ook nog eens buiten te planten...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails