vrijdag 29 mei 2009

kettingen & zo…

 

blog 11

bonnie van bonjade had laatst een post geplaats over haar sieraden. door bij haar een reactie te plaatsen kreeg ik vragen hoe ik ze dan had hange. dit is een beetje mijn knutsel en hobbykamer en in deze kamer heb ik al mijn accessoires zoals kettingen, armbanden, haarbanden, sjaals, broches etc…

blog 25

blog 19

wij hebben een paneel van mdf beplakt met toile de jouy behang .op het paneel zijn kleine witte haakjes bevestigd en hier hangen al m`n kettingen aan…

blog 20 blog 24

blog 23 blog 22

op het dressoir heb ik een schaal staan waar ik vaak wat armbanden en haarbanden en soms ook wat broches in heb liggen. vaak als ik iets heb omgehad dan doe ik het eerst in de schaal en zo af en toe  sorteer ik de boel weer eens. in de dozen die op het dressoir staan zitten ook allemaal nog armbanden en haarbanden & zo in….

blog 17

blog 18

ook al heb ik een kort koppie, ik draag vaak iets in mijn haar. hier liggen twee haarbanden, die bovenste is een heel dun bandje met een lila strikje en de onderste is  een dun bandje met bloemen erop, een roos en dan iets roze met een groen blaadje. die twee bruine banden zijn leren armbanden. ik heb in de loop der jaren heel wat verzameld en zou zowat een winkel kunnen beginnen. er zitten ook veel exemplaren tussen waarvan ik niet snap dat ik ze gekocht heb maar wegdoen…..ach dat kan altijd nog!

een heel fijn pinksterweekend !

Jeanette…

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails