zondag 8 november 2009

Sfeer…

 

 blog 1

Afgelopen week liep ik tegen een paar leuke oude kegels en een leuke versierde wijzerplaat aan. Ik heb dit voor de foto nu even zo neergezet maar ik heb er ietwat andere bedoelingen mee. want……….

blog 3

blog 4

blog 5

……..Ik was laatst bij Angelique van past and present en daar werd ik op hele leuke ideeen gebracht.  Wat ik een leuk idee vond wordt op dit moment bij mij thuis in uitvoering gebracht.  Ik ga nog niet verklappen wat het is maar ik kan jullie wel vertellen dat deze spullen niet op dit tafeltje blijft staan. Nou….. ik denk de wijzerplaat wel in combinatie met mijn Franse spiegel.

blog 6

Op dit moment van –schrijven- is het mini projectje klaar en zijn de spullen inmiddels weer veranderd. Ik ga daar morgen bij daglicht foto`s van maken en kom daar van de week zeker op terug.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails