zondag 15 november 2009

Zie de maan schijnt door de bomen….

 

Zoals belooft foto`s van onze versierde boompjes voor de winkel waar ik werk. Omdat ik vrijdagochtend alleen stond kon ik niet de straat op om foto`s van afstand te nemen maar van wat dichterbij zien jullie het ook beter…

boom 2

boom 1 

Een boompje links en een boompje rechts. Cadeautjes gemaakt van karton en ingepakt met pepernotenpapier  met een stukje folie, zodat de pakjes wat beter bestand zijn tegen de regen. Wortels met raffia nonchalant in de boom gehangen. En op de top een zwarte- pieten- pet….

boom 6boom 4boom 5boom 8  

  Er wordt onwijs leuk gereageerd op de bomen, Ik kan ook niet wachten om ze  straks weer om te turnen naar  kerst…

boom 11

Ik stond toch met m`n camera in de handen dus heb ik ook van een etalage foto`s gemaakt.  Het thema voor deze etalage is fotografie. We beginnen met zwart/wit  en sepia zo maakten ze vroeger de foto`s ik heb daarom zwart/wit lijsten tegen de achterwand gekozen. Het sepia heb ik vertaald naar de bruine camera`s om de nek van de dames. Van sepia naar kleur, zie de vale kleur lijst die voor een dame staat.

boom 9

boom 10

Het thema heb ik ook doorgetrokken in de kleding. Zwart/wit in colberts en blouses. Het sepia, de bruine riemen. Kleur in de prachtige sjaal van Day. Jammer dat de sjaal op de foto niet zo goed zichtbaar is want deze is werkelijk prachtig. Zwart fluweel aan de ene kant en room met grasgroen , roze en geel aan de andere kant en afgewerkt met prachtige oudroze franje.

Ik heb weer een onwijs leuke opdracht waar ik me even in verdiepen moet de komende week(en) . Neem me daarom niet kwalijk dat ik niet bij iedereen virtueel op visite kan komen.

Fijne zondag en alvast een hele fijne week!

Jeanette…

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails